ontheiceandbeyond

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Erik Olsson - 12 oktober 2012 12:04

Funderar på att byta till att få lika många skador som spelade matcher, det hade gått bättre med det i nuläget!
I onsdags på matchen hann jag spela en period och en minut i andra innan jag åkte på min andra skada för säsongen. Jag kom fri och dribblade bort målvakten och precis när jag hade lagt in pucken så blev jag trippad. Jag åkte med full fart in i stolpen och låret fick ta emot smällen! En rejäl lårkaka hoppades Thomas att det var. Med den farten jag tog emot smällen med kan det lika väl vara något allvarligare sa han. Jag hoppas också att det är en lårkaka som ömmar några dagar till.

Matchen då, vi vinner med 8-4 och tar då våran första vinst för säsongen. Lite svajigt i försvaret var det när jag spelade sen såg jag inte mer. Från min sida gick det inte bra. Det var rörigt, alltihop. Klart det blir ovant efter några missade träningar. Jag fick göra 1 mål som tur var. Nu har jag spelat 2 perioder och har ett mål men statistiken säger 2 matcher och 1 poäng. Det är bara att gilla läget om det går men men..
Igår cyklade jag med ingen belastning för att få igång blodcirkulationen men idag känns det inte som någon skillnad. Blir samma sak ikväll, cykel. Ha det bra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards