ontheiceandbeyond

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Erik Olsson - 21 oktober 2012 22:30

Första matchen sedan skadorna och det var Nor som gästade i hallen. Självklart var jag råtaggad inför matchen och rutinerna sköttes till punkt och pricka.
Matchen slutade hela 9-3, lika skönt som behövligt med vinst.
För mig gick det bra, 3+1 så det kändes också självklart bra att få komma tillbaka på det här sättet. Enligt statistiken har jag nu 4p på 3 matcher, egentligen är det bara 5 spelade perioder istället för 9 men men.

En annan sak som jag fick reda på precis innan matchen var att jag ska bli assisterande kapten i laget, kul! Det är självklart en ära och för mig betyder det mycket att få ha en sådan uppgift i laget. Det tillsammans med spelarrådet hoppas jag kunna utveckla mig som både ledare och person. Men eftersom jag har blivit utvald till spelarrådet av laget och till assisterande kapten av ledarna så betyder det ju att jag är en typ av ledare, iallafall inom laget.

Nu kommer det en tuff vecka. Jag ligger efter i träningen och för att komma tillbaka till samma ruta som innan skadorna så krävs det träning. Imorgon ska jag till gymmet på förmiddagen och på kvällen är det isträning.

Nu har jag fått i mig mat och ska alldeles strax sova.
God natt och ha de gött!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards