ontheiceandbeyond

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

0-4

Av Erik Olsson - 29 oktober 2012 13:29

Hammarö kom till banken och spelade smart igår. Vi spelade också smart men gjorde inga mål vilket leder till förlust.
Jag tycker vi gör en bra match och för en gång skull krigar vi i 60min men får ingen utdelning. I sista perioden går vi ner på folk och får några lägen vi kunde ha gjort både ett och två mål. Surt sa räven men Hammarö var det bättre laget.
Min egen insats är jag ganska nöjd med, hade några lägen. Skulle nog gjort minst ett mål. Jag spelade riktigt fysiskt igår och fick då med mig några utvisningar vilket givetvis var ett plus.
Men statistiken visar att jag gick minus ett igår. Inga poäng denna match heller.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erik Olsson - 24 januari 2013 20:39

Jag har bestämmt att sista matchen i mitt projektarbete är på lördag. Jag tycker det passar bra för då se jag ca 3 månader att skriva allt på + att vi åker till Sälen och jag tar en veckas uppehåll från hockeyn!...

Av Erik Olsson - 24 januari 2013 09:42

Förra onsdagen mötte vi örnen hemma. Vinst med 6-1. 1 mål från mig. I söndags spelade vi mot Åmål på bortais. Förlust med 4-1. 1 assist av mig. Igår åkte vi till Hallsberg. Efter en härlig bussresa gick vi på isen och körde över dom totalt. V...

Av Erik Olsson - 15 januari 2013 20:00

Bra träning idag, dålig träning idag. Mycket fart och rätt övningar igår på träningen. Efter isen körde jag i gymmet. Jag körde underhållande för hela överkroppen förutom bröst med hjälp av TRX och vanliga vikter. Gympasset var riktigt bra. I...

Av Erik Olsson - 15 januari 2013 19:54

Vi fick med oss en poäng när vi i söndags mötte Forshaga. Forshaga fick med sig en extra pinne efter straffavgörande. Vi som lag gör en riktigt bra match och spelar exakt så som vi sagt, och då funkar det. Min egen insats: Helt ok. Återigen får...

Av Erik Olsson - 12 januari 2013 00:46

Mina ben kändes inte som innan jul under onsdagens match. Det var pga den hårde träningen jag gjorde under lovet och innan serien drog igång igen. Nu är det slut på "tungfysen" och dags att körda underhållande igen. Idag var det is. Träningen va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards